14 Nisan 2014 Pazartesi

İÇİ KREMALI MUFFİNLER





Günaydın ve mutlu huzurlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle.
Uzun zamandır blogumu güncelleyemiyorum. Çalışmaya başladım ve işlerim çok yoğundu.
Bugün sizlere içinden krema akan bu nefis muffinleri eminim sizde bayılacaksınız. Ben az malzemeyle yaptım ve yaklaşık 15 tane çıktı. Ölçüleri çay bardağı ile veriyorum ama siz fazla yapacaksanız su bardağı ölçüsü ile yapmanızı tavsiye ederim.





Malzemeler:


2 yumurta
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
kakao
Aldığı kadar un


Kreması:
1 paket puding ( ben fındıklı çikolatalı puding kullandım.)
süt ( ben sütü normal ölçüden yarım su bardağı eksik koydum. çok cıvık olmamalı.)


Yapılışı:
İlk olarak krema pişirilir ve soğutulur.
Kek için:
yumurta ve şeker çırpılır. Sıvıyağ, süt eklenir. Üzerine kakao, vanilya, kabartma tozu ve un elenir.
Muffin kalıplarına 2 tatlı kaşığı kek hamuru konulur 1 tatlı kaşığı puding konulur ve tekrar üzerine 2 tatlı kaşığı kek hamuru eklenir. 180 derecede pişirilir.


NOT: Gerçekten içinden krema akan süper kekçikler oluyor. Lezzeti harika. Mutlaka denemnizi tavsiye ederim.


AİYET OLSUN.

11 yorum:

  1. cok lezzetlı duruyor elınıze sağlık

    YanıtlaSil
  2. Elinize emeğinize sağlık. Gö

    YanıtlaSil
  3. Gönlünüzce güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. hımm nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım,harika görünüyor:) Sevgiler Sibel...

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerıne saglık...nefıs olmuşlar..anneler gununu kutluyorum sevgılerımı bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık tatlım:)
    Çok sevindim herşey için. ..
    Bloğumda numaram var arayabilirsin:)

    YanıtlaSil
  8. güzel tariflerin yer aldığı çok güzel bir site teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. canım ellerıne saglık..nefıs gorunuyor..sevgılerımle

    YanıtlaSil