8 Ocak 2014 Çarşamba

NOHUT UNU İLE HUMUS -2-


Daha önce nohut ile humus yapmıştım. bu sefer de sizler için nohut unu ile denedim. Ama benim fikrimi sorarsanız nohut ile yapılan http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/2013/12/humus.html enfesti. Nohut unu ile yaptığım pek hoşuma gitmedi. Tabii tercih meselesi. Benim buzluğumda her zaman hazır olarak haşlanmış nohut bulunur. Bu nedenle benim için humus her zaman pratik oluyor. 
Yılbaşı akşamı http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/2013/12/humus.html bu linkdeki tarifimi tekrar yaptım ve ne kıvamı şaştı ne lezzeti. Ama mutlaka robotta iyice çekin krem kıvamında olmalı.



Malzemeler:
nohut unu
tahin
sarımsak
limon
kimyon
zeytinyağ

Yapılışı:
İstenilen miktarda nohut unu ılık su ile ıslatılır, 15 dakika bekletilir. Bu arada sarımsaklar soyulur.
Nohut unu olan kısıma diğer malzemeler eklenir. ve iyice karıştırılır. krem kıvamında olacak. Servis tabağına alınır ve isteğe göre süslenir.




3 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım, görüntü muhteşem ama tadını sen biliyorsun. Biz yine nohuta devam edelim..

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz cok hos. Tariflerde ..elinize saglik..

    YanıtlaSil