20 Eylül 2013 Cuma

BOLU BEYİ ÇORBASI


Günaydın hayırlı cumalar diyerek bugünkü yazımıza başlıyorum. Artık havalar serinlemeye başladı çorba arayışları başladı. Kendimden de bir şeyler katarak yaptığım çorbam içinizi ısıtacak nefis bir çorba.



malzemeler:

4 yk bulgur
1yk salça
2yk un
1 soğan
su
tuz
nane
pulbiberi

bulguru bir kaba alıp üzerine çıkacak kadar kaynar su koyup bekletin. soğanı küçük doğrayın yağda kavurun. unu ekleyin ve kavurun. salça ve baharatları katıp bir iki çevirin soğuk su ile açın. bulguru ekleyip  kıvamını ayarlayın. tuzunu ekleyin ve  ocaktan alın.

AFİYET OLSUN.

9 yorum:

  1. Günaydın,
    Elinize emeğinize sağlık. Ben bu çorbayı yapmıştım ama adının Bolu beyi çorbası olduğunu bilmiyordum.
    Hayırlı cumalar,
    selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve lezzetli bir çorba olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aaa çok basit vede çok sağlıklı bir çorba elllerine sağlık özlemciğim

    YanıtlaSil
  4. Ayy inanılmaz güzel lezzetli görünüyor. Aslında sonbahar ve kışı daha çok severim. Bu da tam kış çorbası olmuş.. anneme yapayım sevinsin. Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba .Boluluyum boluda yaşıyorum ama bu çorbayı hiç duymamıştım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık.arkadasım.degısık bır tarıf.denemek lazım..sevgıler

    YanıtlaSil
  7. elıne sağlık doyurucu bır corba

    YanıtlaSil
  8. Bol limon eşliğinde nasılda nefis olur... Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  9. çok lezzetli gözüküyor elinize sağlık :) bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil