17 Temmuz 2013 Çarşamba

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Ramazan sofralarınız için buz gibi ve hafif bir tatlıya ne dersiniz? Hem de yağsız. Ben sunumu değişik olsun diye çikolata eritip süsledim.



Malzemeler:
1 lt. süt
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 paket vanilya

Üzeri :
1 paket bitter çikolata

Yapılışı:
Tencereye süt, şeker, un konularak karıştırılarak pişirilir. Altı söndürülür. Vanilya eklenir ve mikserler çırpılır. Ben şekil olması açısından ortası delik muffin kalıbına döktüm. tercih size kalmış. İsterseniz borcama ya da kaselere döküp ters çevirerek servis yapabilirsiniz.
Tatlımız iyice soğuduğunda ters çevirip ortalarına benmari usulü eritilmiş çikolata dökülür. Hindistan cevizi ile süslenir.

AFİYET OLSUN.

Ve bu lezzetimizi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ ramazan etkinliğimize gönderiyorum.

10 yorum:

  1. Nefis gorunuyor. Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık özlemcim çok severim ben tavukgöğsünü hem hafıf hem leziz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim ramazanda sütlü tatlılar tercihim diyetteyim.

      Sil
  4. hoş geldin gülüm eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık özlemcim

    YanıtlaSil
  6. canım merhaba nasılsın? hayırlı ramazanların olsun neler yapıyorsun, seni gördüğüme sevindimmm :) Çok teşekkürler ellerine sağlık tarifin için şimdi yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/07/yalanc-tavuk-gogsu.html ama kopya yasağı koymuşsun zor aldım tarifini...selamlar gene beklerimm :)

    YanıtlaSil