30 Temmuz 2013 Salı

TERBİYELİ TAVUK SUYU ÇORBA


İftar sofralarınız için besleyici hem de terbiyeli tel şehriye çorbası. Bizim evde çok beğenildi ve bir daha istendi. Bende denenmiş ve lezzeti olunca hemen bloğuma ekleyim dedim.



Malzemeler:

5 su bardağı tavuk suyu
1 kahve fincanı tel şehriye

Terbiyesi:
1 yumurta sarısı
1 limon suyu
1 tatlı kaşığı un

Üzeri:
tereyağı
pul biber
nane

Yapılışı:
Tavuk suyu tencereye konulur ve kaynayınca içine tel şehriyeler eklenir. 5 dakika sonra ayrı yerde çırpılmış yumurta sarısı, un, limon suyuna şehriyeli sudan 1 - 2 yemek kaşığı eklenir karıştırılır ve tencereye eklenir. Karıştırılarak pişirilir. Altı söndürülür ve üzerine kızdırılmış tereyağı, nane, pul biber eklenir.

AFİYET OLSUN.

6 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok severim ben bu çorbayı, çok lezzetli olur, tam da iftara göre , ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık arkadaşım
    bu çorba hem çok lezzetli hem çok besleyici
    hem de çok terbiyeli :)
    e daha ne olsun

    YanıtlaSil
  4. Her mevsimin çorbası...
    Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bloğunuzu inceledim tariflerinizi beğendim.
    Sayfanızı izlemeye aldım.
    Bana da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil