22 Nisan 2012 Pazar

ZEBRA KEK


Mutlu bir pazar sabahından herkese merhabalar. Bugün sizlerle görüntüsü zebra kek olan tarifi normal kek olan kekimizle karşınızdayım.

Malzemeler:
3 yumurta
1, 5 su bardağı şeker
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı kakao
2,5-3 su bardağı un

Yapılışı:
yumurta ve şeker güzelce çırpılır. İçine sıvıyağ, süt eklenip çırpılır. İçine un, kabartma tozu, vanilya elenerek eklenir, güzelce karıştırılır. Bu harç ikiye bölünür, diğerine kakao eklenir eğer katı olursa 1-2 yemek kaşığı süt ekleyebilirsiniz.  Yani bir kakaolu bir beyaz kek karışımımız olacak.
Yuvarlak borcam yağlanır. 1 kepçe kakaolu harçtan borcamın ortasına konulur. Sonra 1 kepçe beyaz harçtan kakaolu harcın ortasına konulur. Bütün harçlar bitene dek devam edilir.


Kürdanla ortadan kenarlara doğru çizgiler çekilir. 180 derecede fırında 35-40 dakika pişirilir.


AFİYET OLSUN.

20 yorum:

  1. kızım keki gördü,annecim bişde bundan yapalım dedi :)) çocuklar bu işi biliyor..ellerine sağlık...sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok sevdiğim ir kektir bu harika görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok sevdiğim ir kektir bu harika görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık.Nefis olmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. harika bir görüntü, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerıne saglık.

    YanıtlaSil
  8. Ellerıne saglık canım,çok güzel olmuş.Sende gördüm bende yaptım paylaşım ıcın sagol canım ıyı pazarlar.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım uzun süredir bende yapmamıştım, görünce hatırladım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş harika, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. nefis olmuş ,çayımın yanına bir dilim aldım.afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  12. Elinize sağlık çok sık yaptığım bir kek , bu arada aynı tabaktan bende de var ve çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Çok şık olmuş kekin canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ellerine saglik canim cok güzel görünüyor zebra kek.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş canım zebra kekin,ellerine sağlık,,bende yapcam aynından görde bak :) afiyet olsun sana,haberler nasıl iyimi merak ediyorum,haber verirsen sevinirim,öptüm iyi geceler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. CANIM ARKADAŞIM NASIL OLDUN MERAK ETTİM
    MMM LEZZETLİ KEK ELLERİNE SAĞLIK
    :)

    YanıtlaSil
  17. canım özlemim gerçekten çok üzüldüm...
    rabbim seni sevinçlrin en üstününü yaşatsın senin imtihanın çok farklı...
    benim çocuklarım var ama benim imtihanımda çok farklı......
    dayanıp geçe bilmeyi nasip etsin yaradan....
    ben senin halini yetişebildiğim kadar sorarım senin bir kardeşinim .....
    canım seni çoooook öptümmmmmm......
    hep gül emiiiii sakın hastalık sahibi olursun sakınnnnn:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    seni seven bir kardeşin var......
    bir kase lezzet......

    YanıtlaSil
  18. CANIMIN İÇİ NASILSIN
    :)
    BENDE ÖDÜLÜN VAR
    :))

    YanıtlaSil
  19. sarmal poğaçaları yayınladım.. şimdiden afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  20. canım kardeşim nasılsın merak içindeyim
    :)

    YanıtlaSil