23 Ocak 2012 Pazartesi

TART

102. TARİFİN ADI : TART
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

2 yumurta
2 kahve fincanı şeker
1 kahve fincanı yoğurt
1 kahve fincanından biraz eksik sıvıyağ
4-5 fincan un
Yarım paket kabartma tozu
Yumurta ve şeker iyice çırpılır yoğurt ve sıvıyağ eklenir kısa bir süre daha çırplır daha sonra un ve kabartma tozu eklenir kuru malzemeler karışana kadar çırpılır yağlanmış tart kalıbıa dökülür.Isıtılmış fırında pişirilir.
Ben tartın birini şantiyle hazırladım bir poşet şantiyi sütle çırptım tartın üzerine yaydım şantinin üzerine çikolata sosu gezdirdim.
Diğer tart içinde bir poşet pudingi,5oo ml süt ve 1 yemek kaşığı nişastayla pişirdim biraz ılınıca tartın üzerine yaydım damla çikolata ve inci şekerle süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder