27 Ocak 2012 Cuma

KAKAOLU, DAMLA ÇİKOLATALI VE FINDIKLI KEK

119. TARİFİN ADI : KAKAOLU, DAMLA ÇİKOLATALI VE FINDIKLI KEK
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
2,5-3 su bardağı un
2,5-3 yemek kaşığı kakao
1 avuç damla çikolata
Kek kalıbının tabanını kaplayacak kadar fındık kırığı
Yumurta ve şekeri köpük köpük olana dek çok iyi çırptım.Süt ve sıvıyağı ilave edip mikseri iki-üç saniye çalıştırıp,daha sonra un,kakao ve kabartma tozunu ilave ettim,un karışana kadar çok az mikserin en düşük kısmında çalıştırdım.
Kek kalıbını sıvıyağla yağladım kalıbın tabanını fındık kırığıyla kapladım hamuru kalıba boşalttım damla çikolatayı ilave edip hamuru kaşıkla hafifçe karıştırdım.....
Isıtılmış fırında pişirdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder