14 Ocak 2012 Cumartesi

ELMALI TART

74. TARİFİN ADI : ELMALI TART
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

1 paket margarin
1 ymurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı pudra şekeri
un
Rendelenmiş elma
Toz şeker
Oda ısısndaki margarine şekeri ekledim elimle karıştırarak şekeri erittim daha sonra diğer malzemeleride ilave ettim kulak memesi kıvamında hamur hazırladım ceviz kadar parçalar alıp yağlanmış kalıblara elimlere incelterek yerleştirdim.
Daha sonra elmayla toz şekeri karıştırdım pişirmeden kalıblara pay ettim kalan hamurdan kalıbla şekiller kesip elmaların üzerine koydum.
Isıtılmış fırında pişirdim.
Ben hamurun bir kısmını minik tart kalıbında bir kısmınıda büyük tart kalıbında pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder