11 Ocak 2012 Çarşamba

DAMLA SAKIZI AROMALI PUDİNGLİ TOP KEK

63. TARİFİN ADI : DAMLA SAKIZI AROMALI PUDİNGLİ TOP KEK
GÖNDEREN : HOBİLİM SEVİNÇ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .



MALZEMELER:

3 Adet Yumurta

2,5 Su Bardağı Un

1 Paket Damla Sakızı Aromalı Puding

1 Çay Bardağı Toz Şeker

1 Çay Bardağı Sıvı Yağ

1 Su Bardağı Süt

1 Paket Kabartma Tozu

1 Paket Vanilya
YAPILIŞI:



Yumurtaları ve şekeri, şeker eriyinceye kadar çırpın.
Yumurtalara, süt ve yağıda ekleyin, biraz daha çırpın.

Ayrı bir kapta toz malzemeleri (un, toz puding, kabartma tozu ve vanilya) birlikte eleyin ve harmanlayın.
Toz karışımı, sıvı karışıma ekleyin ve karıştırın.

Muffin kalıbına eşit olarak paylaştırın. (yaklaşık üçte ikisi dolacak şekilde)
175 C önceden ısıtılmış fırında 25-30 dk. batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.
Afiyet olsun…

6 yorum:

  1. DAMLA SAKIZININ KOKUSUNA BAYILIRIM :)
    KEKTE DE ÇOK GÜZEL YAKIŞIR
    :)
    ELLERİNE SAĞLIK
    :)
    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağılık,çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım tarifim var alabilirsin

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım sevgilerimle;)

    YanıtlaSil
  5. Canım mail adresine tarif braktım ama ulaşmadı sanırım...bakıp dönersen sevinirim http://birtasimkaynasin.blogspot.com/2012/01/mozaik-pasta-irmik-tabanli.html

    YanıtlaSil
  6. selam Özlem, etkinlik için ayva tatlısı tarifi yayınladım. uğrayıp alırsan çok sevinirim. emeğine sağlık selam ve dua ile...

    YanıtlaSil