17 Ocak 2012 Salı

ÇİÇEK KURABİYE

88. TARİFİN ADI : ÇİÇEK KURABİYE
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek   TIKLAYINIZ .

2 yumurta
150 gram margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilin
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
Yumurta,margarin ve şekeri 2 dk kadar çırptım.Elediğim unu kabartma tozunu ve vanilyayı ilave ettim..
Sıkma torbasına koyup yağlı kağıt serdiğim tepsiye aralıklarla sıktım.Isıtılmış fırında pişirdim.
*Benim fırınım midi fırın ve hamur işlerimi genelde 130 ve 140 derecede pişiririm ama bu kurabiyeler için fırını 150 derece ısıttım kurabiyelerin fazla yayılmaması için......
Kurabiyeleri fırına koyduktan bir müddet sonra ısıyı düşürdüm.Bu tür kurabiyeleri bir dahaki yapışımda 160 derece civarında ısıtmayı düşünüy
orum sizde kendi fırın ısınıza göre ayarlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder