6 Aralık 2010 Pazartesi

ET SOTE

38. TARİFİN ADI: ET SOTE
    GÖNDEREN : KELEBEKLİ SANİYELER


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ .

Malzemeler:



Kuşbaşı doğranmış dana et,


1 adet soğan


Sıvıyağ


1 yemek kaşığı salça


Tuz, karabiber, kekik


Yapılışı:


Öncelikle bir tencerede etleri yağsız şekilde koyalım, etler suyunu salıp çekinceye kadar pişirelim… ardından birazcık sıvıyağ ekleyip etleri kavuralım… ayrı tavada soğanı doğrayalım biraz sıvıyağ ekleyip soğanları kavuralım, ardından salçayı ekleyelim biraz daha kavuralım ve etli tenceremizin içine katalım ve karıştıralım… 1-2 su bardağı su ekleyelim ve etler yumuşayıncaya kadar pişirelim ve son olarak baharatlarını katıp karıştırın, afiyet olsun.


Burada da aynı yukarıdaki gibi etleri tencereye koyup suyunu salana kadar pişirdim. Daha sonra biraz sıvıyağ ekleyip kavurdum ve kekik tuz serpiştirdim. Pilav üzerinde servis yaptım… afiyet olsun.

7 yorum:

  1. Özlemcim etkinliğin çok harika gidiyor emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. özlemcim çokk basit yemeklerde gönderilebiliyomuş bende gözüm korkmuştu ne yemek yaparım diye belki gönderirim sana yemek ve tarifi nasıl iletişim kurcaz bilgilendirirsen mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  3. bu 3. etkinliğim olsa da hala biraz acemiyim, nasıl göndereceğimi bilemedim tarifim aşağıda
    sevgiler, kolaylıklar

    http://minetozanlioglu.blogspot.com/2010/12/meyveli-mayhos-borek.html

    YanıtlaSil
  4. canım özlemciğimmm gündüz gelemedim ama bende de bir tarifin var beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Canım etkinliğin hayırlı olsun. en kısa zamanda bende tarif göndereceğim. Yemeği yapan arkadaşımızında ellerine sağlık nefis olmuş. sevgilerimle...

    YanıtlaSil