3 Aralık 2010 Cuma

BEZELYELİ KÖFTE

27. TARİFİN ADI: BEZELYELİ KÖFTE
     GÖNDEREN : PINARABDULLAH    

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ . 

 Köfte için:

1/2 kg.kıyma
3 dilim bayat ekmek içi
1 adet soğan
1 çay kaşığı karbonat
tuz- karabiber- köfte baharı


İç Malzemesi
1 su bardağı Bezelye
1 adet soğan
3 ç. kaşığı sıvıyağ
2 adet domates
4 adet sivribiber
1 su bardağı su
1 yemek kaşığı salça


Hazırlanışı:
Kıymaya rendelenmiş soğanı ekmek içini baharatları ve karbonatı ekleyip yoğurun.
Bir tavada yemeklik doğranmış soğanı sıvıyağı ve salçayı ve konserve bezelyeyi biraz soteleyin.
Köfteleri önce yuvarlayıp sonra içini oyarak kayık şekli verin ve fırın tepsisine yerleştirip 5-10 dakika pişirin.
Fırından çıkarıp köftelerin boşluklarına hazırlanan harçtan doldurup üzerine domates ve biber ile kapatın.
Salçayı su ile ezerek tepsinin içine boşaltın ve tekrar fırına verip köfteleri pişirin. İsterseniz üzerine kaşar peyniri süper oluyor. Benim yoktu evde peynirsiz yaptım.


Afiyet Bal Şeker Kaymak Olsun

1 yorum:

  1. sevgili özlem tatil sana yaradı,maşallah yetişemiyorum okumaya.ellerine saglık canım.sevgiyle mutlu kal...

    YanıtlaSil