20 Ekim 2010 Çarşamba

PEYNİRLİ TUZLU KURABİYE

Akşam çay menüsündeki tabaktaki bir diğer lezzet ise peynirli tuzlu kurabiyeydi. çok güzel kıyır kııyır olmuştu. hamuru ise daha önce poğaça şeklinde verdiğim hamur. Yapımı gayet kolay ve lezzetli. Hamurun kıvamı çok güzel oluyor.
Yapılışı:
poğaça hamuru yoğrulur. Merdane ile açılır çok ince olmasın. Şekilli kalıplarla ya da su bardağı ağzıyla yuvarlaklar kesilir. Birde bunun yarısı kadar ortası boş yuvarlaklar elde edilir. Yağlanmış tepsiye önce bütün bir yuvarlak konulur üzerine peynir üzerine ise ortası delik yuvarlaktan konulur. Üzerine yumurta sarısı sürülür. Ve fırında pişirilir.
AFİYET OLSUN.

23 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, peynirli tuzlu kurabiyeniz çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Canım enfes olmuş çörekler çayda varsa geliyorum
    kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık özlemcim tuzlular nefis görünüyor pilavada bayıldım.canım benim ellerin dert görmesin...afiyet şifalar olsun sizlere...öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
  4. nefis olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Özlemciğim poğaçanın hamuruyla aynı ama görüntü çok şık olmuş ellerine sağlık aklımda bulunsun canım segiyle kal

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine sağlık. Pastanedekilerden bile güzel görünüyorlar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Benim becerikli kardeşim çok güzel olmuş eline emeğine sağlık afiyet şifa olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Çiçek gibi ne şirinler,çok beğendim,ellerine sağlık canım..Muhabetle..

    YanıtlaSil
  9. çay yaptım şimdi ve onları istiyorum
    o kadar söylüyorum işte :))

    YanıtlaSil
  10. nefis olmuş Özlemim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Sadece yorum bırakarak Mudo Bootie'n olabilir.. Hem de 2 yorum hakkın var ;)

    http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/10/10-yoruma-mudo-bootie-hediye.html

    Bol şans !

    YanıtlaSil
  12. canım ellerine sağlık bu çeşit tuzlu kurabiyeleri çok seviyorum hele bir iki gün bekleyince nasıl da güzel oluyorlar:) ellerine sağlık özlemciğim..:))

    YanıtlaSil
  13. özlemcim çayın yanında bbencede nefis
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Tuzlu kurabiyeleri tatlılardan daha çok severim ben.Ama hayretki plıkumda yok:)

    Ellerine sğalık

    YanıtlaSil
  15. canım kurabiyeler çok güzel görünüyor ellerinize sağlık bir parçasını aldım .Size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık kızım çok güzel olmuş. görüntü çok güzel.
    Fatma

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyoe ellerine sağlık fıstıkcağızım benim :)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, Ellerinize sağlık, gel beni ye diyorlar valla :))


    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. nefis olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık.. aldım çayımın yanına iki tane :)

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık özlemcim nefiss görünüyo içinden 2,3 tanesini aldım.

    YanıtlaSil
  22. tuzlu kurabiyeleri de tatlılar kadar severim ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  23. canım ellerine sağlık.tuzlulara bayılırım çayın yanında.ellerine sağlık.nefis görünüyor gerçekten.sevgiler canım.çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil