6 Ekim 2010 Çarşamba

FIRIN POŞETİNDE TAVUKLU PATATES




Günaydın. Umarım keyfiniz yerinede sağlıklısınızdır. Sizlere dünkü misafir menümden bir tarif sunmak istedim. Ben bu tarife bayılıyorum. Çok farklı bir lezzet oluyor. Denemeyenler mutlaka denesin. Bana tepside mi yoksa fırın poşetinde pişen tavuk mu derlerse ben poşette pişeni tercih ederim. O patates, soğan, sarımsak ve tavuğun aroması lezzeti hepsi birbirine geçiyor. Hele de o patatesler lokum lokum. Çiğnemene gerek tok damağınla ez yeter.




FIRIN POŞETİNDE TAVUK- PATATES


Malzemeler:
1 adet fırın poşeti
1 tatlı kaşığı un


6 adet tavuk baget
4 adet patates
12 adet arpacık soğan
1 baş sarımsak
Az biber salçası
1 tatlı kaşığı pul biber
1 tatlı kaşığı kara biber
1 tatlı kaşığı tuz
1 yemek kaşığı zeytinyağ

YAPILIŞI:
Tavuklar bir güzel yıkanır, derin bir kaba koyulur. Soğanlar ve sarımsaklar soyulup kaba koyulur. Patatesler soyulur ve iri küpler şeklinde doğranır, kaba koyulur. Salça, tuz, baharatlar ve zeytinyağı eklenir. Karıştırılır. Fırın poşeti unlanır. İçine bu kaptaki malzemeler güzelce yerleştirilir.

Ağzı bağlanır ve 200 derece fırında 40 dakika aslında tavuklar  kızarana dek pişirilir.


AFİYET OLSUN.

19 yorum:

  1. merhaba, çok teşekkür ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş .ellerine sağlık özlemcim.

    YanıtlaSil
  3. umutlu hayat, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, harika olmus. Gecen aksam bende yaptim ama foto alamadigim icin yayinlamamistim. Bayiliyorum tavugun bu haline. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım sende tavuk bende tavuk:))Çok severim ta
    bak harika ellerine sağlık çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. çok severim özlemim ellerine sağlık canım...alsammı tabağı ...yerine kucak dolusu öpücükler bıraktım.

    YanıtlaSil
  7. fırın poşeti gerçekten harika bir buluş:)

    ellerine sağlık canım,nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. yeşim ablacım çok mutlu oldum güzel mesajın için. duygulandım valla.
    papatya prensescim, valla süper bir buluş harika bir lezzet oluyor.
    deryacım seninde ellerine sağlık. senin tarifde süper. birkaç gün sonra yapacağım tarifini.
    bayram kömbesi, seninde ellrine sağlık ne de güzel olmuştur. bir dahakine inşallah resimlersin böyle şahgana bir lezzeti.
    hepinizi çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem olmuş. Müsadenizle tabağı ben alıyorum. Çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglık ah patates vah patates okadar severim ama yasak olanlardan bana cok güzel görünüyor sevgilerle canım...

    YanıtlaSil
  11. Ellerie sağlık, ben de sıkça yaparım çok güzel oluyor

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar Özlem hanim... Öncelikle sizin de ellerinize saglik... Bana DOnutlarin tarifini sormussunuz... Yorum biraktiginiz tarifimdeki linke tiklarsaniz acilan sayfada donutlarin yapilisini anlattim.... Umarim yardimci olabilmisimdir... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  13. Canım nefis olmuş ellerine sağlık. Bu uslu çok beğendim tavun yağıyla o patesler tavuk olur lup lup yutumluk olur afiyetler olsun... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. benim de sürekli yaptığım ve lezzetine doyamadığım bir yemek ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  15. harika bir tabak canım hakikaten fırın poşeti büyük kolaylık:))
    ellerin dert görmesin eminim ki misafirlerin çok memnun kalmıştır:)

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık özlemcim afiyet şifa olsun inşlh

    YanıtlaSil
  17. canım çok güzel olmuş eline koluna sağlık yiyenlere afiyet şifa olsun sanada yapıp paylaştığın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Özlem ellerine sağlık
    bizim sık yaptığımız ve beğenerek yediğimiz bir lezzet
    sende enfes pişirmişsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. anam anam anam ne bu böle yaaaa
    bayılırım ben bu yemeğe sağ lsun annemde çok güzel yapar ;) sizinkide eminim anneminki kadar lezzetlidir:) kim bilir birgün nasip olur belki bizede tatmak :P

    YanıtlaSil